Regulamin konkursu na hasło reklamowe Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 63 w Warszawie

I.  Organizator

  1. Organizatorem konkursu jest Prywatna Szkoła Podstawowa nr 63 w Warszawie.
  2. Organizatora reprezentuje – Koordynator ds. Organizacji Pracy Szkoły i Marketingu – Paulina Kalinowska

II. Czas trwania konkursu

  1. Konkurs rozpocznie się 15.02.2021 r. i będzie trwał do 21.02.2021 r.
  2. Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi 24.02.2021 r.

III. Warunki uczestnictwa

  1. Uczestnikiem Konkursu może być każdy uczeń, rodzic, nauczyciel Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 63 w Warszawie.
  2. Uczestnictwo w Konkursie polega na przesłaniu przez e-dziennik lub  fanpage Prywatna Szkoła Podstawowa nr 63 w Warszawie do Pani Pauliny Kalinowskiej (Asystent Dyrektora) propozycji hasła reklamowego wraz z podaniem imienia, nazwiska twórcy oraz w przypadku ucznia - klasy, w przypadku rodzica – klasy do której chodzi dziecko; nauczyciela – nauczanego przedmiotu.
  3. Uczestnik Konkursu zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem konkursu.

IV. Zasady konkursu

  1. Do Konkursu mogą być zgłaszane tylko hasła wymyślone i napisane osobiście przez uczestnika.
  2. Każdy uczestnik ma prawo zgłosić dowolną ilość haseł.

V. Rozstrzygnięcie Konkursu i Nagroda

  1. Hasła reklamowe będą oceniane przez Komisję w składzie – Dyrektor Szkoły, Koordynator ds. Organizacji Pracy Szkoły i Marketingu oraz wskazany nauczyciel.
  2. Komisja oceni prace biorąc pod uwagę oryginalność, wywoływanie pozytywnych skojarzeń, łatwość rozpoznania i zapamiętania.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia Konkursu w przypadku niespełnienia kryteriów.
  4. Autor zwycięskiego hasła otrzyma nagrodę rzeczową. Organizator dopuszcza możliwość nagrodzenia większej ilości uczestników konkursu. Hasło zwycięzcy wykorzystane będzie w materiałach promujących Szkołę.
  5. Rozstrzygnięcie konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej oraz fanpage szkoły.

VI. Przesłanie hasła jest jednoznaczne z oświadczeniem:

  1. Praca jest moim samodzielnym i oryginalnym utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r., nr 90, poz. 631 ze zm.).
  2. Osoby biorące udział w konkursie zrzekają się z praw autorskich wymyślonych przez siebie haseł na rzecz Organizatora Konkursu, który tym samym przejmuje prawo do dysponowania pracą konkursową w celach promocyjnych.

konkurs haslo reklamowe


Drukuj   E-mail