Harmonogram roku szkolnego

Dwujęzyczność w zerówce

DWUJĘZYCZNOŚĆ W ZERÓWCE

Jak pracujemy z dziećmi w naszej dwujęzycznej zerówce?

 

  1. Pracujemy zgodnie z ideą, że dzieci uczą się najwięcej tworząc i angażując się - CHILDREN LEARN BEST BY DOING
  2. Aranżujemy około 50% sytuacji komunikacyjnych w języku angielskim
  3. Komunikujemy się z dziećmi w języku angielskim również podczas wykonywania rutynowych czynności samoobsługowych związanych m. in. z higieną, czy uczestnictwem w posiłkach
  4. Podkreślamy, że nawet najmniejsze umiejętności są powodem do dumy i podejmowania prób komunikacji w języku angielskim – do tego zachęcamy nasze dzieci każdego dnia
  5. Przekazujemy dzieciom wiedzę matematyczną, przyrodniczą oraz społeczno-kulturową w języku angielskim
  6. Dajemy dzieciom możliwość codziennego osłuchiwania się z językiem angielskim różnych użytkowników tego języka, dzięki czemu mogą w sposób naturalny opanować prawidłową wymowę oraz melodię języka angielskiego
  7. Poprzez ruch i zabawę dajemy dzieciom możliwość przyswajania języka w sposób intuicyjny i jak najbardziej zbliżony do naturalnego
  8. Stosujemy różne metody, formy i techniki pracy z dziećmi – mamy podejście indywidualne do każdego dziecka i szukamy jak najbardziej efektywnych sposobów pracy
  9. Używamy atrakcyjnych narzędzi multimedialnych
  10. Rozbudzamy zainteresowania i pasje
  11. Uczymy tolerancji oraz otwartości na inne kultury
  12. Pracujemy nad rozwijaniem zdolności interpersonalnych dzieci
  13. Angażujemy rodziców, ponieważ wierzymy, że tylko dobra współpraca nauczycieli, rodziców i dzieci przynosi największe efekty i daje najwięcej satysfakcji
  14. Wychowujemy przez sztukę i ruch - organizujemy wiele dodatkowych form zajęć prowadzonych w języku angielskim, aby umożliwić dzieciom odkrywanie talentów i pasji.

Są to m.in :

  • Zajęcia plastyczne
  • Zajęcia muzyczne
  • Zajęcia teatralno-dramowe
  • Zajęcia kulturowe
  • Klub Miłośników Bajek
  • Klub Małego Czytelnika
  • Zajęcia ruchowe - Joga dla dzieci

 

Nasze dzieci

- od samego początku oswajają się z językiem angielskim

- w atmosferze bezpieczeństwa oraz akceptacji i zrozumienia uczą się komunikacji w języku angielskim w sytuacjach codziennych

- uczą się poprzez zabawę i ruch

- nabywają pewności siebie

- są chwalone i nagradzane

- pracują w swoim indywidualnym tempie

 

 

 

 

A

Barszcz ukraiński (na wywarze warzywnym)
Kluseczki śląskie z masełkiem i bułeczką posypane prażonymi pestkami słonecznika, marchew z jabłkiem
Kompot, deser – owoc

B

Domowy rosół z makaronem, marchewką i natką pietruszki (na wywarze mięsnym)
Kotleciki brokułowo-kalafiorowe, ziemniaki z koperkiem, ser feta
Kompot, deser – owoc

A

Zupa krem marchewkowo-dyniowy z grzankami (na wywarze warzywnym)
Kotlet mielony, ziemniaki z koperkiem, sałatka z buraczków
Kompot, deser – owoc

A

Zupa jarzynowa,
Makaron z pesto rosso, suszonymi pomidorami i prażonymi pestkami dyni,
Kompot, deser –owoc

B

Zupa kalafiorowa,
Placki ziemniaczane z jogurtem naturalnym
lub cukrem pudrem,
Kompot, deser – kisiel owocowy
polany musem

A

Zupa grochowa,
Filet z kurczaka, ziemniaki z koperkiem, sałatka z pomidorów,
Kompot, deser – koktajl owocowy

 

Powrót do góry  
Zamknij X
Uwaga: Używasz bardzo starej przeglądarki!
Ma to ogromny wpływ na bezpieczeństwo Twojego komputera, a także niepoprawne wyświetlanie stron internetowych.
Zmień przeglądarkę lub zaktualizuj ją do najnowszej wersji!

Opera   Opera Chrome   Chrome FireFox   FireFox Internet Explorer   Internet Explorer